Vrácení

Na vrácení zboží máte nárok do 14 dnů od přijetí balíčku od prodávajícího bez udání důvodu. Zboží však musí být v původním stavu (se štítkem, neprané, nevyžehlené, neparfemované a neušpiněné od makeupu.)

Jak postupovat?

Prosíme, zboží zašlete doporučeně na adresu sídla. Balík je nutno zaslat doporučeně, pokud bude balík zaslán obyčejně poštou (bez podacího čísla), za ztrátu balíčku zodpovídá zákazník. Registrovaní zákazníci mohou vrácení spravovat ve svém zákaznickém účtu.

Co do balíčku vložit?

Vytisknutý formulář a zboží v původním stavu.

Vaše platba Vám bude vrácena na účet do 14 dnů od přijetí balíčku.

Reklamace

Záruční lhůta je 24 měsíců.

Záruka se nevztahuje na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým nebo nesprávným užíváním.

Prosíme, reklamované zboží zašlete doporučeně na adresu sídla. Balík je nutno zaslat doporučeně, pokud bude balík zaslán obyčejně poštou (bez podacího čísla), za ztrátu balíčku zodpovídá zákazník.

Co do balíčku vložit?

Vytisknutý reklamační formulář a reklamované zboží.

Reklamace bude vyřízena do 30 ti dní od uplatnění reklamace. Kupující bude informován o průběhu reklamace prostřednictvím emailu, v případě uznání reklamace (opravy nebo výměny), bude kupujícímu zaslán balík prostřednictvím české pošty na adresu zákazníka společně s vyjádřením a zbožím (opraveným, vyměněným).

Pokud reklamace bude uznána jako neopravitelná, prodávající uhradí částku na účet kupujícího a to nejpozději do 30 ti dnů od přijetí balíčku od kupujícího.


  • GARANCE VRÁCENÍ PENĚZ

  • TÝDNĚ NOVÉ KOUSKY

  • DOBÍRKA PRO REGISTROVANÉ